vineri, 29 aprilie 2011

Surprinde-ti invitatii si sarbatoritul/sarbatorita

Am descoperit in urma cu un an pe unele bloguri gasite la intamplare,cate lucruri minunate pot face unii oameni,cu tot felul de chesti,care sunt la indemana lor(sau nu chiar).Printre ele am gasit si locuri unde erau postate petreceri onomastice sau anumite evenimente prezentate intr-o maniera diferita de tot ce stiam ca este in Romania (cel putin la scara mica).Woau,sincer pentru mine a fost ca o revelatie.Asta se intampla anul trecut cam pe vremea asta.Asa ca mi-am zis ca pentru ziua ficei mele (care este in septembrie)am sa fac si eu ceva frumos,deosebit si personalizat tinand cont si de ce ii place ei si de cum vedeam eu lucrurile.
Asa ca atunci cand a sosit ziua ficei mele,aveam in cap o gramada de idei,pe care le-am pus in practica si a iesit ceva minunat Fetita mea a fost super incantata si la fel si toti invitatii.Eu am fost extaziata de rezultat si de reactia tuturor si din ziua aceea mi-am propus ca nu o sa mai las sa treaca nici o zi onomastica sau vreun eveniment important pentru noi pe care sa nu il marcam intr-o maniera deosebita si personalizata.Sincer de atunci de fiecare data cand fac cate ceva fetita mea imi zice :"da mami cand o sa am sase ani o sa imi faci asa sau asa,la ziua mea?da cu siguranta a tinut minte si ii place ideea ca la urmatoarea aniversare sa fie din nou ceva frumos.Si va fi pentru ca am in cap o gramada de idei frumoase"
Si de atunci am facut asta la fiecare eveniment important pentru noi si mi-ar placea sa fac si altora pentru ca este ceva frumos ,iar rezultatul este spectaculos si cu siguranta surprinde pe toata lumea pentru ca la noi inca nu se obisnuieste sa se faca asa.( se tine ori la Mac'donals ,moll sau alte locatii sau acasa unde se pregateste o masa si atat fara nimica special si personalizat prin care sarbatoritul/sarbatorita sa simta ca este ceva special in aceea zi pentru el/ea.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu